miercuri, 30 iunie 2010

este oare cineva?

Ma intreb uneori ce se intampla atunci cand nici macar tu nu te cunosti pe tine insuti?Atunci cand incerci sa te intelegi si nu poti..atunci cand incerci din rasputeri sa faci ceva bun pentru tine si nu stiu ce,pentru ca nu stii cum iti este bine sau rau..
Oare de ce sunt singura?Oare de ce mereu aleg drumul imposibil uneori chiar inexistent..Si totusi ce se intampla atunci cand in tot negrul tau se intrezareste o raza de culoare?O raza calda ce iti incalzeste tot sufletul ,desi este doar o farama din totul ce ai nevoie.Sunt singura..si da,nu imi este greu sa recunosc!Am ajuns in acea stare in care constientizez ca nu am nici cea mai mica putere pentru a face ceva cu mine..sunt singura si nu nici macar o raza de lumina in viata mea..totul este intunecat,nimic din ce fac nu este bine.nimic nu ma incalzeste .nimic nu imi da speranta.cat de rau poate sa fie?sa stii ca nu esti important ,in senul ala,pentru nicio persoana..sa nu ai siguranta ca atunci cand vei cadea cineva iti va intinde mana sa te ajute sa te ridici..sau macar sa fie cineva care sa te lase sa ii dai toata dragostea ta.cineva pe care sa il iubesti fara sa ceri nimic in schimb..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu