marți, 29 iunie 2010

Vacanta...

La cateva zile dupa ce l-am cunoscut,zile in care am tinut mereu legatura telefonic,zile in care imi repeta cat de dor ii este de buzele mele,de respiratia mea,de saruturile meleDon Juan al meu nu m-a mai cautat..A urmat vacanta de Paste,utima vacanta inaintea sustinerii marelui examen.Ca de fiecare data am plecat impreuna cu Claudia la bunicii mei in provincie.Desi departe si oarecum izolat de civilizatie ,satul acela era pentru noi ca si o a doua casa,acolo ne regaseam,acolo puteam fii noi..
A fost o vacanta frumoasa in mare parte..viata de noapte traita intes..si ciudat: toti barbatii ce altadata ma intereseau si imi provocau vulnerabilitate acum roiau in jurul meu parca fascinati de mine..dubiosa si curioasa a fost nepasarea mea fata de ei.Distractie,dar parca ceva era incomplet..ceva lipsea si asta m-a facut sa il caut.E foarte simplu un singur mesaj si a venit dupa mine atatia kilometrii…sute chiar.Ciudat .foarte ciudat..a doua noastra intalnire..undeva departe de capitala..undeva departe de casele noastre..Exact ceea ce aveam nevoie:decizii nebunesti,spontane..De aceasta data, am avut timp sa ne cunoastem mai bine,i-am aratat toate locurile de pe acolo,locuri pline de amintiri,locurile in care eu am crescut si am devenit femeia puternica si, totusi, imatura, pe care o avea in fata.Timpul petrecut alaturi de el parca a zburat, iar el a trebuit sa plece.Au urmat seri intregi nedormite,in care focul ce il aveam in adancul meu, parca se intensifica cu fiecare farama de gand pentru el..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu