marți, 29 iunie 2010

Un inceput?

Eram in primavara anului in care dadeam examenul de bacalaureat..fiind mereu niste firi spontane si descurcarete chiar nu ne faceam griji in privinta acestui examen..Eram o eleva nu eminenta, dar interesata de scoala ,insa totul s-a schimbat dupa ce l-am cunoscut pe el..Seara aceea ,seara cand datorita prietenei mele l-am cunoscut, mi-a marcat urmatorii ani de viata.Dupa acea seara, gandul meu zbura mereu la acel oras al carui nume nu vreau sa il pomenesc..probabil asa mi-a fost scris,sa am parte doar de provinciali,sa am parte doar de iubiri la distanta.Ar fi fost bine ca distanta sa fi fost singurul lucru ce ne despartea.Intre noi au fost multe obstacole,multe obstacole ce le-am putut depasi, pentru ca acolo unde este dragoste, totul este posibil.Incepand cu acea seara am inceput sa simt ca traiesc,am inceput sa simt ca sunt o femeie,ca m-am maturizat si ca trebuie sa las de-o parte copilariile.Da, el a fost cel care m-a facut sa pun capat unei relatii cu un alt provincial,desi nu ne vazusem decat o singura data..A fost de ajuns sa ii simt o singura data mirosul,suflarea si bataile inimii ca sa stiu ca el este iubirea vietii mele,acea iubire la care viseaza orice fata pe banciile liceului..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu